maandag 16 september 2013

Speciaal voor jou


Ik heb een kaart gemaakt met mooie de roos van Noor! Design. 
Deze heb ik ingekleurd met Copic Markers in paars/roze tinten.
Ik ben echt dol op deze warme pastel kleuren.


Ook de tekst Postcard heb ik met de met Copic Markers gekleurd maar deze keer met de warme grijs tinten.


De omliggende tekst heb ik bewerkt met chalk van Joy!Crafts.


Het is een lichte beige kleur, helaas op de foto wat lastig te zien.


Hier nog een keer het complete resultaat en dan zie je ook diverse Noor! mallen zoals o.a.
Vintage swirl 6002/0163
Hoek 6002/0148
Vlinder 6003/0023
Tag 6002/0142
Tekststempel 6410/0013


Het was een kaartje wat ik met plezier gemaakt heb, helemaal mijn ding.
Ik hoop dat jullie deze ook leuk vinden.

8 opmerkingen:

  1. Wat een topper van een kaart,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend en wat een mooie warme combinatie van kleuren.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, heel mooi ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart en de kleur is ook prachtig.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een bjoetie is dit zeg, vindt het een geweldige stempel. Mooie kleuren heb je gebruikt

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige kaart geworden. Ik ben er gewoon sprakeloos van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen