zaterdag 9 november 2013

Love

De opdracht van de november challenge is herfstkleuren. Voor deze layout heb ik een 30x30 vel kraft papier gebruikt. Met een sponsje heb ik wat verf uitgeveegd over het papier. De bruine druppels zijn gemaakt met glimmermist. Van een simpele paperclip en een houten hartje heb ik een clip gemaakt. De tag is gemaakt met de Joy! crafts Cutting & Embossing stencil label. De tekst op het label heb ik uit het papier geknipt en op het label geplakt met 3d foamtape. Als versiering heb ik verder wat knoopjes, een vlindertje en wat vliegertouw van een oude vlieger gebruikt. Hier en daar wat nietjes voor een stoer effect. Zo zie je maar, voor scrapbooking kan je echt alles gebruiken..



Hebben jullie al een creatie gemaakt voor de november challenge?

groetjes,
Cynthia

3 opmerkingen: