donderdag 1 maart 2012

Start Blog Crealing

Hallo,

dit is het eerste bericht wat ik plaats op deze blog.

Ik ben Kim en ik heb samen met mijn moeder Ellen een hele leuke, mooie en (gelukkig ook!) succesvolle hobby & kado winkel in Geldermalsen.

In februari 2010 zijn wij begonnen met het opzetten van de winkel en in september 2010 is Crealing officieel geopend. Sindsdien waren wij enorm druk met het helpen van klanten, de administratie, voorbeelden maken en nieuwe artikelen inkopen. Gelukkig krijgen we ook regelmatig hulp van enthoussiaste dames met veel creativiteit. Een van die dames raadde ons aan om een blog aan te maken, om de laatste nieuwtjes, onze gave acties en voorbeelden te laten zien aan een nog breder publiek.

Ik, Kim, zal de blog gaan vullen met allerlei informatie en nieuwtjes over de winkel!

Heb je op of aanmerkingen, leuke ideeen of gewoon een goede tip?
Mail me dan op:

kim@crealing.nl

Creatieve groetjes,

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten