maandag 22 oktober 2012

Pan Pastel Theelabel



Deze keer een label van Tim Holtz die Joyce uitgestanst heeeft en bewerkt met Pan Pastel.
Ze heeft allerlei groen tinten gebruikt deze keer.
De stempels zijn van different Colors en zijn de volgende nummers :

Bonbons - S-00240
Winterthee - S-00183
Swirl - S-00013

Verder opgeleukt met een strikje en wat plakparels.
Jaa het is even een andere techniek voor haar omdat ze anders scrapkaarten maakt ..
maar dit gaat haar ook goed af toch ?

Fijne dag  allemaal
Team Crealing

1 opmerking:

  1. heel lief Joyce en wat leuk om te doen hè met de pannetjes ik vind ze geweldig alleen het stempelen er bovenop lukt mij niet goed misschien omdat ik te hard duw of dat ik het verkeerde papier gebruik.... DCP is volgens mij alleen geschikt voor alcohol inkt en ik wil ook distress kunnen gebruiken.
    Liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen