zondag 5 mei 2013

Mooie herinneringen...

Hallo allemaal,

Vandaag even iets heel anders dan wat jullie normaal van mij gewend zijn. In 2010 heb ik een onwijs leuke vakantie met mijn moeder op Tenerife gehad. We hebben daar het eiland bekeken maar natuurlijk ook heerlijk aan het strand gelegen. Daar hebben we schelpjes gezocht en dan vooral de mini schelpjes want die vonden we zo leuk. Toen met de gedachte dat ik die nog eens op een kaart kon gebruiken. Eigenlijk is dat er nooit van gekomen. Maar toen ik van Crealing het MDF hart binnen kreeg van Let's Get Bizzee toen dacht ik: 'Ja die ga ik beplakken met de schelpjes van onze vakantie. Mijn wc heeft namelijk het thema zee en strand dus daar past hij perfect'. En dus ben ik aan de slag gegaan. 

Eerst heb ik het hart beplakt met Decopatch. Daarna heb ik met Tacky Glue alle schelpjes erop geplakt. Aan de achterkant van het hart heb ik een touwtje bevestigd om het hart op te kunnen hangen. En als laatste heb ik een leuk blauw zigzag lintje op de rand geplakt met Tacky tape

Zo heb ik mijn herinneringen aan een mooie vakantie vast gelegd in dit leuke aandenken. En hier is hij dan: 


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

4 opmerkingen:

  1. Ik vindt het een geweldige creatie en meteen een mooi herinnering aan een leuke vakantie
    Een zonnige zondag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, ik vind het geweldig mooi gemaakt en ben er weg van. Ik vind het wel grappig, ik hou ook van schelpjes etc en ga graag naar zee. Zo zijn we regelmatig naar de zeeuwse kust geweest om haaientandjes te zoeken en te vinden. die heb ik dus...........in een hartje.......op de wc hangen hihi, grappig he?
    Fijne zondag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk idee. Zo kan je toch nog nagenieten van je vakantie.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties. Super leuk Hanny dat jij een hartje met haaientanden op de wc hebt hangen :) Het zijn mooie herinneringen.
    Groetjes
    Lotte

    BeantwoordenVerwijderen