vrijdag 21 juni 2013

Decopatch

Hallo allemaal,

Van mij deze keer eens geen kaart. Vorige week donderdag hadden we een creatief uitje met een aantal collega's. Gewoon om eens na het werk samen creatief te zijn en lekker bij te kletsen. Decopatch is daar ontzettend geschikt voor, creatief bezig zijn maar ondertussen gewoon lekker kunnen kletsen. Omdat we in de rundveehouderij werken hadden we besloten allemaal een koe te gaan beplakken met decopatch, of is het nou een stier? Ik mis het uier.... jij ook? 

Welk ras het is ben ik nog niet achter, heb jij ze ooit zo bont gezien? Er zijn in ieder geval acht super leuke en totaal verschillende koeien uitgekomen. Dit is de mijne.


Crealing heeft prachtige decopatch spullen in de winkel en webshop. Neem eens een kijkje en wie weet raak jij, net als ik verslaafd. Mijn volgende project wordt een tissue box. Ik zal hem hier zeker laten zien als hij af is.

Groetjes Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten