woensdag 13 maart 2013

Count your life by smiles, not tears...

Hierbij mijn derde kaartje als Design Team lid van Crealing!

Hoe vinden jullie dit kaartje?
Ik had wat nieuwe stanzen binnen van o.a. Noor! Design, Die-namics en Lin & Lene Design en kon niet wachten om er wat mee te maken. Ook vind ik het tegenwoordig helemaal te gek om vilt te gebruiken bij mijn gestanste bloemen. Moet nodig weer eens wat kleurtjes aanschaffen want deze lagen nog ergens in een doos van heeeeeeel lang geleden. Maar wie wat bewaard die heeft wat! Toch?

Voor dit kaartje heb ik gebruikt:
Lin & Lene Stencil 1201/0059, Joy! Crafts/Noor! Design 6002/0147 & 6002/0136
Stempel van Magnolia - Tilda as a Star en tekststempel is uit een set van Whimsy Sentiments Collection en heet Fanciful Birthday Notables 1, ik heb ook de bijpassende stans gebruikt!
De bloemen heb ik gemaakt van vilt en dessinpapier en als hart zit er een parelbrad in. De stans die ik heb gebruikt is van Crealies - Creative Flowers CLCF20 en de blaadjes zijn van kraft cardstock met de Die-namics Royal Leaves.

Verder nog wat houten vlindertjes (Xenos)en plaksteentjes/rhinestones.
Ik heb de randjes beinkt met Distress Ink - Walnut Stain, en gestikt met de naaimachine.
Het afdrukje is ingekleurd met Copic Markers.


7 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart , prachtig in het roze en bruin
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is prachtig gedaan. Een hele mooie kaart is het geworden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi meis
    wat een geweldig mooie kaart is dat, mijn complimenten
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, het is weer een schitterende kaart geworden zeg!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een beeldschoonkaartje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart, mooie bruintinten! Ook leuk dat gecombineerd met roze!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen