donderdag 7 maart 2013

Kerst in Maart


Mijn tweede post op het blog van Crealing is een kerstkaartje geworden. Jullie zullen wel denken die is er vroeg bij, maar dat komt omdat ik zelf een kerstkaarten-clubje heb op clubs.nl waar we elke maand minimaal 2 kerstkaarten maken zodat we niet eind van het jaar ineens te weinig kaartjes hebben gemaakt of juist heel hard aan de slag moeten om er genoeg af te hebben.
Als jullie het leuk vinden kunnen jullie ook een kijkje nemen op ★ Kerstkaarten ★!


Ik heb voor de bloemen de stans Winter Rose gebruikt en heb dessinpapier gebruikt en vilt!

Wat heb ik gebruikt op mijn kaartje:
Papier: Kraft Cardstock, Paperpad Simple Stories 6x6 Handmade Holiday
Dies/Stansen: Memorybox - Meridian Border & Holly Vine,
Die-Namics - Leaf Filled Flourish & Winter Rose
Stempel: Magnolia - Otto
Tekststempels: Calendars - Lili of the Valley, Holiday Mini Postage Stamps (en bijpassende stans) - Whimsy Stamps
Verder nog wat plaksteentjes, lint, parelbrad, vilt, bedeltje en heb ik mijn naaimachine gebruikt om stikseltjes te maken.

Groetjes,
Katja

http://katzzcreaties.blogspot.nl/

8 opmerkingen:

  1. Knap hoor om een heel jaar kerstkaarten te maken! Deze ziet er ook schitterend uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart Katja!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart en wat leuk met dat vilt erop, schitterend geheel.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt Katja. Heerlijk hè om het hele jaar door kerstkaarten te maken. Dan blijft het leuk. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een super leuke en mooie kaart...!!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nee hoor helemaal niet gek....ik doe namelijk het zelfde probeer 1 a 2 kaarten per maand te maken.
    Je kaartje is beeldschoon geworden.
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen