woensdag 27 maart 2013

Snoezig kaartje


Voor vandaag heb ik een kaartje gemaakt in de kleuren
donkerblauw en zeegroen. Die kleuren kom je 
zeer waarschijnlijk vandaag meer tegen :-)

Ik heb een snoesje gestempeld op verschillende kleuren
papier. Ik ben geen goede kleurder (dat laat ik aan 
anderen over die het beter kunnen :-), dus heb ik 
de onderdelen uit papier geknipt en met foamblokjes
opgeplakt.. Ik heb alleen met een donkerblauwe stift
een paar onderdelen van de jurk ingekleurd.

Verder heb ik een Lin and Lene embossingmal 
gebruikt om met distressinkt de achtergrond te kleuren
(gaas-motief). Met een Noor! stans heb ik een soort
bloem gemaakt, tussen de stansjes van Tim Holtz.

Ook de blaadjes en tekststempel zijn van Noor!



Hier vind je de gebruikte materialen:
Noor! Design/JoyCrafts! stansen 
bladeren (klik HIER) en rand (klik HIER)
Noor! Design ronde stempels (klik HIER
Lin en Lene embossing mal (klik HIER)
Tim Holtz stans bloemen (klik HIER)
Clear Decorative pins van DoCraft (klik HIER)
Lint en knoop

Een hele fijne woensdag!!
Lieve groetjes, Yvonne 

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Yvonne mooi papier heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker mooi kaartje en in het blauw gaaf hoor!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvonne
    Wat een leuke lieve en vooral prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, erg mooi die blauw tinten
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen