vrijdag 15 maart 2013

Madam Swallow Tail

Hierbij mijn eerste kaartje als Design Team lid van Crealing. 

Vintage kaarten vind ik altijd erg mooi en ze zijn voor vele gelegenheden te gebruiken. Daarbij hoeft het allemaal niet zo netjes, lekker je gang gaan met de distresser en de distress inkt. Vaak pak ik, bij het maken van een vintage kaart, een vintage plaatje. Maar er zijn ook prachtige vintage stempels die weer een hele andere dimensie aan je kaart geven. Heb jij wel eens een vintage kaart met een stempel gemaakt?


De materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
Papier: Graphic 45 - An ABC Primer Collection.
Stempel: Magenta - Madam Swallow Tail.
Verder nog bloemen, kant, plakparels, Distress inkt en de distresser

Wisten jullie trouwens dat je met de embossingfolders van Lin en Lene Design zelf prachtig scrappapier kan maken? Hiervoor neem je cardstock, dit haal je met de embossingfolder van je keuze door je machine. En terwijl je papier nog in de folder zit bewerk je het papier met Distress inkt. Vervolgens haal je het papier uit de mal en je hebt prachtig scrappapier. Dit heb ik ook op mijn kaart gedaan met de prachtige Lin en Lene Design - embossingfolder Rozen

Iedereen alvast een heel fijn weekend gewenst! Ik hoop dat mijn kaartje jullie op ideeën heeft gebracht om mee aan de slag te gaan dit weekend.  

13 opmerkingen:

  1. schitterend, wat een mooie stempel heb je gebruikt...top knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige vintage kaart,
    dat kan heel goed met een stempel,
    heel mooi gemaakt ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, goed begin!

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtige kaart heb je gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is prachtig hoor. Heel origineel en heel bijzonder. Je moet hier misschien wel van houden maar ik vind hem heel mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Lotte!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldige kaart Lotte !!! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor Lotte. En inderdaad een leuk idee om zelf je dp te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw hele gave vintagekaart en toffe kleuren, details zijn ook super!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige, stijlvolle kaart zeg!
    Erg mooi papier zeg dat van Graphic 45!
    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lotte gefeliciteerd met dit toppertje.
    Echt stijlvol gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen