zondag 3 maart 2013

Let's Get Bizzee MDF klok gepimpt



Wat is het leuk om deze MDF klok van Let's Get Bizzee te pimpen! De klok wordt geleverd met een cijferplaat maar je kunt natuurlijk ook zelf je eigen draai eraan geven met leuke gestanste cijfers van bijvoorbeeld Memory Box zoals ik heb gedaan ;) Het uurwerk is makkelijk in elkaar te maken en werkt perfect! Zo leuk om te zien dat hij het nog doet ook als je klaar bent met pimpen en in elkaar zetten hahaha! Je krijgt er helemaal een 'HOERA!' gevoel bij! :D

De klok zelf is gepimpt met het prachtige Tilda papier 'Country Escape' waarvan ik de randen heb beïnkt met Distress inkt 'vintage photo'. De vlinders van Marianne Design EC0119 heb ik gestempeld met een wit stempelkussen van Colorbox 'frost white' en daarna geëmbost met embossing poeder van Papermania 'clear' met behulp van een heattool. Op de vlinders heb ik wat lieve kleine pareltjes geplakt. Ergens had ik van die leuke radartjes gezien op een klok en toevallig had ik deze radartjes van Tim Holtz 'sprocket gears' nog in mijn verzameling. De bloemetjes zijn van Prima Marketing 'fairy Belle', zelf gehaakte bloemetjes waar ik een brad van Bo Bunny 'time piece' in heb gestoken en roosjes. De mooie swirls (krullen) zijn van Prima Marketing 'say it in crystals' en heb ik in stukjes op de klok geplakt. In het midden heb ik een taartkleedje geplakt en bestempeld met Versafine 'smokey grey' en de clearstempels van Marianne Design EC0120 De klok bestaat uit twee delen en tussen deze delen heb ik kant geplakt met Tacky Glue

Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik ;) Het was super leuk om te maken!

Dank je wel voor je bezoekje!

Sandra





12 opmerkingen:

  1. Wauw, echt schitterend Sandra. Helemaal het einde om zo'n zelf gepimpte klok in huis te hebben. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel toevallig ook met een klok bezig maar deze is wel super gaaf!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende klok heb je gemaakt. Echt een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super klok, die heb je heeeeel mooi gepimpt ☺
    Heerlijk vrolijk en gezellige kleurtjes ☺

    Fijne en gezellige zondag nog :)
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er echt super mooi uit!! Echt een kunstwerkje! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Sandra je klok is supergaaf geworden, schitterende kleuren!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke klok, dat zal gezellig staan,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sandra
    Een prachtige klok en zeker de kleuren en de mooie details erop
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende klok heb je gemaakt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel voor alle leuke reactie's! :-)
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een beeldschone klok....een juweeltje
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen