zaterdag 2 maart 2013

Design Team

Bedankt allemaal voor de geweldige reacties voor het Design Team van Crealing
Wat een genot om naar al die creaties te mogen kijken en de reacties te lezen.
Het was daar door niet makkelijk....maar we hebben een leuk team samen gesteld.
Elk zijn eigen manier van kaarten maken en scrappen,
we hebben geprobeerd van alles wat toe te voegen....

Hier de 5 nieuwe DT Members:

Katja
[Katja.jpg]
Hallo allemaal, Ik ben Katja 42 jaar, getrouwd met Wilbert en moeder van 2 dochters. (Sydney 9-4-1998 & Ruby 9-5-2001) Mijn hobby's zijn het maken van (scrap)kaartjes met stempelafdrukjes of digi's en die kleur ik meestal in met Copic Markers. Verder maak ik aluminium sieraden en kralen en sieraden van fimo, maar dat ligt op een heel laag pitje. Verder zit ik graag achter de laptop en ga ik graag naar het zeeuwse strand, in de zomer om lekker te zonnen en anders om lekker met onze hond, Sky te wandelen. Ook het bezoeken van concerten, bioscoop en theater is een grote hobby van me.
http://katzzcreaties.blogspot.com/

Lotte
Mijn foto
Hallo allemaal. Ik ben Lotte, 25 jaar en ik woon in Arnhem. Sinds mijn afstuderen in 2008, ben ik begonnen met het maken van kaarten. Ik ben begonnen met 3D en borduren en sinds 2010 heb ik ook het scrapvirus te pakken. Via deze blog wil ik mensen laten zien wat ik nu eigenlijk allemaal maak en hoop ik je op ideeen te brengen.
http://lottestoffelen.blogspot.nl/

Sandra
Mijn foto
Hoi, ik ben Sandra, moeder van Danique (23) en Robin (22) en getrouwd met Hans. We wonen met twee katten, een Boerboel (hond) en zes kippen in Noord-Holland. Ik maak sinds 13 jaar kaarten en ben begonnen met het maken van 3D kaarten in allerlei technieken maar sinds een jaar of zeven ben ik verslaafd aan het maken van scrapkaarten. 
http://scrappoint.blogspot.nl/

Tineke
Mijn foto
Hoi allemaal, Ik ben Tineke inmiddels 52 jaar jong en sinds 2003 ben ik aan het freubelen. 
Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie kunnen vinden en dat je het leuk vind wat ik maak.
http://tinekescardsandcreations.blogspot.nl/

Yvonne
Mijn foto

Hallo!!!Mijn naam is Yvonne van Bruggen, ik ben 34 jaar, moeder van 2 prachtige zoontjes (Sam en Max). Ik woon samen met mijn vriend Rob en onze zoontjes in het Brabantse land. Ik scrap al bijna 15 jaar en kaarten maken/freubelen doe ik al zo lang als ik me kan herinneren.
http://bruggetje.blogspot.nl/



Dus kom vaak langs zodat je kan genieten van de mooie , nieuwe creaties.
En vanaf april komen we met  een nieuwe challenge !

Groetjes Team Crealing

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat het nieuwe team nu compleet is !
    Allemaal gefeliciteerd dames en ben benieuwd
    wat voor moois er allemaal voorbij gaat komen ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd ook aan de andere nieuwe DT leden! Super leuk!! Ik heb er heel veel zin in!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames en heel veel plezier in het DT-team. Ben heel benieuwd wat jullie allemaal gaan maken.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk meiden jullie ook gefeliciteerd en ik heb er ook reuze zin in!

    Fijn weekend
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!!!!

    Veel plezier!!!

    Kiss sammiej

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woww wat een gewelidg team heb je Kim, ze hebben allemaal een super blog, heb ze zitten bekijken woee toppppp
    groetjesssssssss Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd allemaal, ik ben benieuwd wat jullie ons allemaal laten zien. Succes allemaal
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Dames. Leuk dat jullie in de dt team zitten. Ik kan niet wachten op jullie creaties.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat dames en heel veel succes en plezier!!!!

    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel allemaal, en ook de andere dames van harte gefeliciteerd.
    Ook ik heb er heel veel zin in!
    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb er superveel zin in! We gaan er een leuke tijd met zijn allen van maken. Ben benieuwd naar alle creaties van het DT!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allemaal heel veel succes bij het maken van mooie creaties! En natuurlijk proficiat voor jullie allemaal!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk designteam, 3 van de 5 volg ik al en weet dat ze schitterende kaarten maken, ga nu nog even bij de andere 2 langs, dames gefeliciteerd en heel veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte dames!!! En heel veel plezier gewenst ben erg bnwd wat jullie zoal freubelen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank jullie wel! Ik heb er heel veel zin in! We gaan er iets leuks van maken samen!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi meiden

    wat een leuk team zeg, ik ben benieuwd hoe het allemaal word
    veel plezier met jullie nieuwe job
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen